Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Χρόνια πολλά!

Όσες φορές κι αν φωνάξω το όνομά σου, δεν το πιστεύω ακόμα πως ήρθες στη ζωή μου για να της δώσεις τόση ομορφιά.
Όσες φορές κι αν σε κοιτάξω, δεν το πιστεύω ακόμα ότι αυτά τα χέρια, αυτό το πρόσωπο, αυτό το κορμί τράφηκαν από το κορμί μου.
Όσες φορές κι αν ακούσω τη φωνή σου, δεν το πιστεύω ακόμα πως η αγάπη μου κι ο έρωτάς μου πήραν σάρκα και οστά και αυτή είναι η φωνή τους.


Είσαι ένα κομμάτι από μένα κυριολεκτικά και μεταφορικά και αυτό είναι τόσο μοναδικό που δε μπορώ να το πω τίποτε λιγότερο από θαύμα.
Είσαι ένα δώρο που μου έστειλε η τύχη μου κι ο θεός και κάθε μέρα ευχαριστώ τη ζωή μου που υπάρχεις.
Δε θα μπορούσα να σου υποσχεθώ και πολλά πράγματα - μάλλον ένας γονιός δε μπορεί να είναι ποτέ αυτός που θέλει.
Μπορώ όμως να σου μιλήσω γι' αυτά τα μικρά και όμορφα που έχω ζήσει μαζί σου και να ελπίζω για τόσα άλλα.


Μ' έμαθες απ΄την αρχή να αγαπώ τα μικρά πράγματα, τις στιγμές, τους ήχους.
Μ' έκανες να θαυμάσω απ' την αρχή τη φύση και τον άνθρωπο, τη ζωή, την ύπαρξη.
Μ' έκανες να χαίρομαι πάλι τις μουτζούρες στο χαρτί που ονομάζεις με τόση ευκολία και τόση φαντασία ανθρωπάκι, τρένο, κάστρο.
Μ' έκανες να προσπαθήσω πάλι απ' την αρχή να κατανοήσω και να συνυπάρξω με έναν διαφορετικό άνθρωπο.
Μ' έμαθες να γελώ με τις γκριμάτσες σου και τα αθώα σου αστεία.
Μ' έκανες να θαυμάζω την προσπάθειά σου να χτίζεις έναν κόσμο με άλλες αξίες, με άλλους όρους, με άλλους κανόνες.
Μ' έκανες να αναθεωρήσω τις ιδέες μου, να χαλαρώσω την αυστηρότητά μου, να κάνω χώρο στο παιδί μέσα μου και να το αφήσω να κυλιστεί μαζί σου.
Μ' έμαθες τόσα πράγματα παιδί μου, που όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω σαν και σένα!


* * * * * * * * *
Για το γιο μου

1 σχόλιο:

  1. Λουιζάκι μουουουου....απαιτω καθημερινη ενημερωση του ημερολογιου του Δημητρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή