Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Ποιοι είναι οι φίλοι μου;

Οι φίλοι μου είναι φάροι στο λιμάνι που ρίχνουν φως στη σκοτεινή θάλασσα.
Οι φίλοι μου είναι χέρια ανοιγμένα που τρέχω να συναντήσω την αγκαλιά τους.
Οι φίλοι μου είναι αστέρια που φωτίζουν τον ουρανό μου και με βοηθούν να προσανατολιστώ και να πορευτώ.
Οι φίλοι μου είναι πηγές νερού που αναβλύζουν όταν διψώ για συμπόνια, αγάπη και ανθρωπιά.
Οι φίλοι μου είναι κλαδιά του ίδιου δέντρου, κλαδιά με ρίζες ίδιες.
Οι φίλοι μου είναι δώρα που μπόρεσα να θαυμάσω και να εκτιμήσω.
Οι φίλοι μου είναι καθρέφτες που μου επιστρέφουν το είδωλο που εκείνοι βλέπουν.
Οι φίλοι μου είναι τα αδέρφια που είχα χάσει και οι εχθροί που συνθηκολόγησα.

"Οι φίλοι μου είναι κραυγές στη σιωπή.
Οι φίλοι μου φώτα κινδύνου στο σκοτάδι."
Ασημένια σφήκα
Στίχοι - Μουσική - Ερμηνεία: Υπόγεια ρεύματα

* * * * * * * * * * * * *
Για τους φίλους μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου