Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Μου είπαν κι εγώ άκουσα

Κάθε άνθρωπος που γνωρίζεις μπορεί να σε διδάξει. Να σε μάθει και να σου δείξει πράγματα και δρόμους που δεν είχες δει.
Κι εγώ έμαθα πολλά από πολλούς ανθρώπους που με δίδαξαν ακόμα και με μια φράση τους, με ένα τους σχόλιο ή με κάποια ιδέα τους.
Θυμάμαι αυτά που μου είπαν:

- Είναι δύσκολο να είσαι άνθρωπος.
Ο Αχιλλέας

- Πρέπει να φοβάσαι όταν παίρνεις μια μεγάλη απόφαση στη ζωή σου. Αλλιώς δεν είναι τόσο σημαντική όσο νομίζεις.
Ο Χρίστος

- Μη φοβάσαι να πέσεις. Το χώμα είναι φίλος.
Ο Ματ

- Με τον άνθρωπο που θα διαλέξεις για ταίρι σου, να μπορείς να σκέφτεσαι φωναχτά.
Η Ρέα

- Όταν έχεις πολλά προβλήματα, δεν πελαγώνεις. Τα βάζεις στη σειρά και τα λύνεις ένα-ένα.
Ο αδερφός μου

- Κάτι πολύ όμορφο δε χαλάει εύκολα. Θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια.
Ο Κ

- Να κοιτάς μπροστά κι όχι τον (ελληνικό) καφέ, όταν τον σερβίρεις, γιατί θα χυθεί.
Ο Νικόλας

- Σε κάθε βήμα που κάνω, πατάω πάνω στο παρελθόν μου.
Η Πάστα-Φλώρα (Ελένη)

1 σχόλιο:

  1. επιτελους...μου ειχαν λειψει οι σκεψεις και οι εικονες σου..και εδω φαινονται με τον καλυτερο τροπο...καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή