Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ημερολόγιο του Δημήτρη 2011

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
-Δημήτρη, να σου κάνω μασάζ στην πλάτη;
-Ναι. Μαμά, μάσα με και στη μέση μου!

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Έχουμε πάρει στο Δημήτρη ένα καινούριο μπουκάλι με ζωγραφισμένα ψαράκια σε διάφορα μεγέθη και χρώματα. Το γεμίζω με γάλα και του το δείχνω ενθουσιασμένη:
-Κοίτα Δημήτρη σε τι όμορφο μπουκάλι θα πιεις το γάλα σου. Κοίτα τι όμορφα ψαράκια!
-Ααααα! Μαμάααα! Τα ψαράκια κολυμπάνε μέσα στο γάλα μου!!!
*
Ο Δημήτρης έχει πλέον οδοντόβουρτσα και είναι πολύ χαρούμενος. Την κρατάει σφιχτά στα χεράκια του, τη φιλάει και βουρτσίζει τα δοντάκια του, κουνώντας τη δεξιά-αριστερά στα μπροστινά του δόντια.
-Μπράβο Δημήτρη! Βούρτσισε και πάνω-κάτω τώρα.
Βάζει την οδοντόβουρτσα στο μέτωπο, τρίβει λίγο και μετά και στο πηγούνι!!!
*
-Μαμά, εγώ έχω τα κλάματα.
-Γιατί παιδί μου;
-Γιατί έχασα τη Δήμητα (δεν ήρθε η Δήμητρα να τον δει).

ΜΑΡΤΙΟΣ
Ο Δημήτρης μπαίνει στο μπάνιο και η γιαγιά του παέι να τον βγάλει έξω. Εκείνος αντιστέκεται, δε θέλει να βγει:
-Άσε με, θέλω να πατήσω το κουζινικάκι (το καζανάκι)!
*
Μπαίνουμε στο ασανσέρ και ο Δημήτρης θέλει να πατήσει το κουμπί. Του λέμε να πατήσει τον αριθμό ένα, για να πάμε στον πρώτο όροφο.
Βγαίνοντας, ο Δημήτρης: -Ευχαριστούμε ένα!

ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Καθόμαστε ένα απόγευμα στο μπαλκόνι.
Έχουμε φυτέψει με το Δημήτρη μια κίτρινη τουλίπα (είναι το αγαπημένο του λουλούδι).
Βάζει την καρέκλα του απέναντι από την γλάστρα, κάθεται και λέει στο λουλούδι:
Καλημέρα τουλίπα. Πως τα πέρασες σήμερα; Εγώ πήγα στο σχολείο και τα πέρασα καλά!
*
Έχουμε μπλοκαριστεί με το αυτοκίνητο σε ένα μεγάλο δρόμο και κάποιος κύριος με βοηθάει να παρκάρω.
Κατεβαίνοντας ο Δημήτρης τον αρπάζει από το πατζάκι με νεύρα και του λέει με τσαμπουκά:
"γιατί μου πάρκαρες το αυτοκίνητό μου;;;!"

ΜΑΙΟΣ
Έχω πονοκέφαλο και έχω βάλει μια κομπρέσα στο κεφάλι μου.
Πλησιάζει ο Δημήτρης, βάζει τα χέρια του πάνω στο κεφάλι μου και κρατάει την κομπρέσα:
-Μην ανησυχείς μαμά, θα κρατάω εγώ το κομπρεσέρ!!!

ΙΟΥΝΙΟΣ
Ο Δημήτρης ζωγράφισε στο σχολείο μια χελώνα (μια προεκτυπωμένη ζωγραφιά, που γέμισε με χρώματα).
Μου τη δείχνει όλο χαρά και περηφάνεια, κι εγώ, αφού θαυμάζω το έργο του, τον ρωτάω: " τι έχει στην πλάτη της η χελώνα;" (Περιμένω μια απάντηση του τύπου: το σπίτι της, το καβούκι της κλπ που περιγράφουν το κέλυφος με τα σχεδιασμένα κομμάτια στην πλάτη της χελώνας). -"Ένα παζλ!" απαντάει!
('Οντως, η πιστότερη περιγραφή για τα σχεδιασμένα κομμάτια στην πλάτη της χελώνας!)

ΙΟΥΛΙΟΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
-Μαμά, ο μπομπ σφουγγαράκης δεν έχει λαιμό!

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
-Μαμά, το γάλα μου έχει σαπουνάδες!
(Κούνησα πολύ το γάλα στο μπουκάλι και έκανε αφρό).
*
-Μαμά, εγώ το μεσημέρι πήγα στο σχολείο και έπαιξα με τον φίλο μου, τον Βίκτωρα.
...
-Μαμά, εγώ το μεσημέρι θα πάω στον παιδότοπο να παίξω και να φάω παγωτό.
(Ο Δημήτρης νομίζει ότι το χθες και το αύριο είναι το ίδιο πράγμα, και ότι μπορείς απλά να το λες: το μεσημέρι!)

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
-Θέλω να με βάλετε τιμωρία 10 λεπτά!!!


ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
-Ο Δημήτρης τραγουδάει: στου Μανώωωλη την ταβέερνααα, έπεσε μιαα  τουμπεκιά!


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Έχει έρθει η Γλυκερία στο σπίτι κι ο Δημήτρης θέλει να την κεράσει:
- Γλυκερία, θέλεις να φας ένα κουραβιέρ;;;
(όπως κομπρεσέρ: έχει μια έφεση στο γαλλικό!!!)

Ο Δημήτρης μας τραγουδάει τα Κάλαντα των Χρστουγέννων:
Χριστού τη θεία γενική να μπω στ' αρχοντικό σας!
(άντε! και στην αιτιατική!)
*
Ο Δημήτρης τραγουδάει τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς:
...Ψιλή μου δέντρο Λειβαδιά....!!!!
*


****************
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
****************





1 σχόλιο: