Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τι να σου χαρίσω;

Τι να σου χαρίσω που να σου δείξει όλη μου την αγάπη;
Τι να σου χαρίσω για τα τόσα χρόνια, τις ώρες, τις στιγμές που μου χάρισες τόσα χαμόγελα και τόση φιλία απλόχερα;
Από μικρά παιδιά είμαστε φίλες, σαν αδερφές, από τότε που καπνίζαμε στα κρυφά παρέα και μου κρατούσες το βιβλίο για να σου πω την ιστορία.
Από τότε που παίζαμε στο στενό μέχρι τότε που περνάγαμε τα Σαββατοκύριακα στο Πολύγωνο με βιντεοκασέτες και παγωτό.
Πάντα με την ομορφιά στην ψυχή σου και το χαμόγελο στο στόμα σου.
Ησουν κοντά μου και ήμουν κοντά σου σε δύσκολες, σε όμορφες και σε τρελές στιγμές!
Κι όταν αποφάσισα να γυρίσω πίσω χαιρόμουν γιατί θα είμαστε και πάλι κοντά, δίπλα-δίπλα...

Θέλω να σου πω πόσο χαίρομαι που είμαστε πάλι μαζί.
Θέλω να σου πω να μείνεις όπως είσαι - όπως ήσουν πάντα!
Θέλω να σου πω πως μ' αρέσει να σε βλέπω να μεγαλώνεις!
Θέλω να σου πως σε θαυμάζω γι' αυτό που είσαι και για τη δύναμη που έχεις.
Θέλω να σου πω πως σ΄αγαπάω πολύ!

Αυτό είναι το δώρο μου.

* * * * * * * *
Για την Αλέκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου