Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Μικρές στιγμές ευτυχίας

Όταν οδηγώ ακούγοντας μουσική και φυσάει ένα δροσερό αεράκι στο πρόσωπό μου.

Όταν χαρίζω ένα δώρο και βλέπω στα μάτια του παραλήπτη του την έκπληξη και τη χαρά.

Όταν μ΄αγκαλιάζει ένα παιδί κι ακουμπάει το πρόσωπό του στον ώμο μου, παραδομένο στην αγκαλιά μου.

Όταν ξυπνάω και βλέπω δίπλα μου τον άνθρωπο που αγαπώ να κοιμάται ήρεμα, κρατώντας με στην αγκαλιά του.

Όταν έρχονται απρόσμενα άνθρωποι που αγαπώ να με δουν στο σπίτι ή στο γραφείο.

Όταν χτυπάει το τηλέφωνο και έχει απόκρυψη, κι είναι κάποιος δικός μου.

Όταν μου φέρνουν λουλούδια.

Όταν διαβάζω ένα βιβλίο και κλείνοντάς το, έχω τη σιγουριά ότι κάτι έχει αλλάξει μέσα μου, προς το καλύτερο.

Όταν ακούω χαρούμενα γέλια.

Όταν γυρίζω σπίτι και βρίσκω το τραπέζι στρωμένο και ζεστό φαγητό.

Όταν έχω τρυφερές στιγμές με το ταίρι μου.

Όταν μου λένε "σ΄αγαπώ" οι άνθρωποί μου.

Όταν περιμένω ξαπλωμένη στην ακρογιαλιά να δω τα αστέρια που πέφτουν.

Όταν περνάω από ένα δρομάκι και με τυλίγουν οι μυρωδιές από αγγελικές και γαρδένιες.

Όταν, μετά από μια δύσκολη μέρα, ανοίγω την πόρτα του σπιτιού κι αντικρύζω χαμόγελα κι αγκαλιές.

* * * * * * * * * * * *
Για τους δικούς μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου