Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ 2012


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Ο Δημήτρης τρώει και ξαφνικά τον βλέπω μπουκωμένο, να μη μπορεί να καταπιεί.Του λέω να φτύσει τη μπουκιά του γιατί είναι πολύ το φαγητό.
Εκείνος το κάνει και αφού συνέρχεται μου λέει: -Μαμά, πνιγώθηκα!

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Παίζουμε με τον "υπολογιστή" του Δημήτρη και κάθε φορά που απαντάει κάτι σωστά σε μια "άσκηση" του υπολογιστή, σηκώνω το χέρι μου και του λέω: -Κόλλα το! και χτυπάμε τις παλάμες μας.
Μετά από αρκετή ώρα, σε κάποια σωστή απάντηση έχω ξεχαστεί και δεν του το λέω. Σηκώνει εκείνος το χέρι και με ρωτάει: - Μαμά, να τα κολατίσουμε;

ΜΑΡΤΙΟΣ
Ο Δημήτρης θέλει να παίζουμε ρόλους και να μιλάμε σαν να είμαστε οι ήρωες από τα dvd που βλέπει κι από τα παραμύθια που διαβάζουμε. Θέλει να τον λέω Μπεν, κι εκείνος με φωνάζει Γκουέν, για να παίζουμε τον Μπεν Τεν, εκείνος Μπομπ κι εγώ Σάντυ για να παίζουμε Μπομπ Σφουγγαράκης κλπ.
Τελευταία διαβάζουμε κάτι παραμύθια και μου λέει μια μέρα:
-Πεντάμορφη, θέλεις να παίξουμε; (Να παίξουμε την Πεντάμορφη και το τέρας, δηλαδή.)
-Ναι, Δημήτρη μου, του απαντάω εγώ.
- Όχι Δημήτρη, Μαμά. Πες μου: Ναι, τέρας!

...

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Ο Δημήτρης δοκίμασε πορτοκαλάδα με ανθρακικό και δεν του άρεσε γιατί του έκαψε το λαιμό του.
Ένα απόγευμα λοιπόν, πήγαμε στην πλατεία και καθίσαμε να πιούμε εκείνος χυμό κι εγώ αναψυκτικό.
Με το που ήρθε η σερβιτόρα να μας ρωτήσει τι θα πάρουμε, ο Δημήτρης απαντάει:
-Εγώ θέλω ένα χυμό και στη μαμά μου να φέρετε μια πορτοκαλάδα καπτή!
(καυτή!)
*





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου