Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Νοσταλγία ΙΙ


    Η λέξη νοσταλγία δεν υπάρχει σε άλλη γλώσσα, λέει ο Κούντερα, είναι μόνο ελληνική. Κανείς άλλος δε μπορεί να περιγράψει με μια μόνο λέξη τον πόνο για τον τόπο που άφησες.
Νοσταλγία νοιώθω για τον τόπο σας. Τον θεωρώ πατρίδα μου, τον έχω στην καρδιά μου. Γιατί υπήρξατε εσείς, γιατί χωρίς εσάς δε θα’ ταν τίποτε άλλο από έναν όμορφο πίνακα στη μνήμη μου και στο μυαλό μου, αλλά όχι στην καρδιά μου.
Μου λείπετε όλοι πολύ, μαζί με τα όμορφα ακρογιάλια και μαζί με τα λιθόστρωτα, μαζί με τις αυλές τις γεμάτες λουλούδια και μαζί με την υπέροχη θάλασσα.
Αλλά πάνω απ’ όλα εσείς.
Τα γελαστά σας πρόσωπα και τα βράδια με τις κουβεντούλες και τα χαχανητά.
Οι βόλτες μας, οι συζητήσεις μας, τα αστεία μας και τα μυστικά μας.
Όλα τόσο αγνά και απλά, μέσα στα γέλια και τη συνοδεία από τη μυρωδιά και τον ήχο της θάλασσας. Τι ωραίο να αισθάνεσαι με όλες σου τις αισθήσεις!
Θέλω πολύ να σας  ξαναδώ!
Μου λείπετε!

***********************
Για το Μάκη και το Σπύρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου